Příprava na tetování

Celá příprava na tetování je hlavně o komunikaci a důvěře klienta ve svého tatéra. V tomto článku se pokusím popsat, jak by se měl chovat klient vůči tatérovi a samozřejmě tatér vůči svému zákazníkovi. Každý tatér musí počítat se spoustou otázek, které mu klient bude klást a měl by na ně umět odpovědět. Některé jsem se pokusil sepsat do sekce FAQ.
 

Klient

Co se týče klientů, tak jsou klienti, kteří vědí co, jak a kam by chtěli vytetovat. Mají jasnou představu, mohou mít i vlastní návrh, který si přinesou a jde se rovnou na "věc".
Naopak existují i tací, kteří mají pouze představu o tom, že by něco chtěli, ale nevědí například kam, jak velké nebo nemají odhodlání navštívit tetovací studio nebo se svému tatérovi ozvat a probrat s ním veškeré záležitosti co se týče správného výběru tetování, vhodného místa pro různé druhy tetování, zda tetování barevné či černé. Pokud jsi takový typ, neváhej využít kontaktní formulář, skrze který spolu můžeme veškeré tvé nejasnosti a dotazy probrat.

Každý klient by si při výběru svého tatéra měl zjistit reference o jeho budoucím "partnerovi", podívat se na jeho portfolio apod. Zjistit si jaké používá barvy, zda například nejsou po době expirace, jak dodržuje hygienická opatření, jak zachází s kontaminovým odpadem a další.

Tatér

Stejně jako očekává klient profesionální jednání a přístup od svého tatéra, tak očekává i tatér, že zákazník k němu bude fér. Například, že mu nebude lhát o jeho zdravotním stavu, o tom, jak se cítí, jestli je nervozní atd. Za jakých okolností a na co si dát pozor před návštěvou tetovacího studio si, prosím, přečtěte následující článek zdravotní rizika.  

Klient & Tatér

Jak už jsem psal na začátku tohoto článku, vztah klienta s tatérem je to nejdůležitější. Klient musí mít jistotu, že je svěřen do správných rukou a bude odcházet s pocitem spokojenosti a radosti z jeho nového díla na svém těle. Kromě toho, že je spokojen klient musí být spokojen i tatér, že se mu práce povedla. Zkrátka návštěva u mě ve studiu by měla vést k oboustranné spokojenosti.